تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی جدید ویندوز ۱۰: عمرباتری بیشتر یا قدرت بالاتر / عکس

ویژگی جدید ویندوز ۱۰: عمرباتری بیشتر یا قدرت بالاتر / عکس

فناوری اطلاعات > نرم افزار - مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که قدرت انتخاب به کاربر می‌دهد تا عمر باتری بیشتر یا قدرت و پرفورمنس بالاتر را برگزیند.

به گزارش خبرآنلاین، Power Slider روی تسکبار کنار ساعت در سمت راست و پایین ویندوز به‌صورت flyout panel ظاهر می‌شود و کاربر می‌تواند بین Best Battery Life یا Best Performance یکی را انتخاب کند. (مطابق تصویر)

این ویژگی فعلاً روی نسخه Creators Update بانام فنی Build 15014 به‌صورت تستی برای کاربران موسوم به Insider program ظاهرشده و از آوریل 2017 به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد.

برای یک کاربر گیم شاید پرفورمنس با اهمیت‌تر از هر چیزی باشد و درحالی‌که اگر در هواپیما نشسته‌اید، عمر باتری از هر چیز دیگری مهمتر می‌شود.

ویندوز پی سی‌های جدید همگی با این ویژگی راهی بازار خواهند شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی جدید ویندوز ۱۰: عمرباتری بیشتر یا قدرت بالاتر / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..