تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران خودرو در صدر 100 شرکت برتر قرار گرفت

به گزارش افکارنیوز،

ایران خودرو با فروش بیش از 196 هزار میلیارد ریال در میان 100 شرکت برتر ایران، مقام پنجم را کسب کرد. افزون براین، ایران خودرو توانست رتبه هفتم را در بالاترین ارزش افزوده در میان 100 شرکت برتر را از آن خود کند. این شرکت توانسته به میزان 55 هزار و 622 میلیارد ریال ارزش افزوده ایجاد کند.

همچنین رتبه دوم اشتغال زایی با دارا بودن بیش از 50 هزار نیروی انسانی در میان 100 شرکت برتر ایران به گروه صنعتی ایران خودرو تعلق گرفت.

عنوان ارتقای رتبه فروش نیز بین 100 شرکت دوم به شرکت ایران خودر وخزر و ایران خودرو فارس رسید.

بالاترین رتبه فروش میان 100 شرکت چهارم نیز به شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو اختصاص یافت.

شرکت نگار سهم نیز رتبه اول از نظر شاخص بازدهی فروش بین صد شرکت برتر ایران را کسب کرد.

گفتنی است، رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی از سال 77 از سوی سازمان مدیریت صنعتی انجام می شود که شرکت های برتر ایران براساس 28 شاخص ارزیابی و معرفی می شوند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران خودرو در صدر 100 شرکت برتر قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..