تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت ترافیکی جنوب به شمال خیابان فردوسی لغو شد

رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ از لغو بخشی از محدودیت ترافیکی در منطقه 12 خبر داد.

سرهنگ محمد رازقي رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به منظور امداد رسانی و تردد خودروهای باری محدوديت های ترافيكی خيابان جمهوری و خيابان های منتهی به آن همچنان پابرجاست.

وی در ادامه افزود: به منظور تسهيل در ترافيك در هسته مركزی شهر ممنوعيت تردد در خيابان فردوسی در مسير جنوب به شمال از ميدان امام خمينی (ره)  لغو شد، البته اين لغو محدوديت به صورت آزمايشی بوده و در صورتی كه به مشكلی نخوريم، محدوديتی برای اين خيابان نخواهيم داشت.

رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ در پايان بيان كرد: بار ترافيكی در معابر اطراف خيابان جمهوری مشاهده نمی شود و وضعيت ترافيكی عادی و روان است و مشكل گره ترافيكی نداريم.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت ترافیکی جنوب به شمال خیابان فردوسی لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..