تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این مرد خودرو را با دو کودک داخل آن دزدید +عکس

این مرد خودرو را با دو کودک داخل آن دزدید +عکس

متهم " جان بولینگ " 37 ساله به جرم Crime سرقت Stealing و آدم ربایی در حین فرار Escape از سوی ماموران پلیس Police بازداشت شد .
بنا بر گزارش های پلیس خودرو متعلق به یک زن بوده که به همراه دو کودک 4 ساله و 19 ماهه اش در حین خرید کودکان خود را درون خودرو تنها گذاشته و سارق در فرصت مناسب از نبود مادر سوء استفاده کرده و خودروی زن را ربوده است .
ماموران پلیس توانستند این سارق فرار ی را پس از بازبینی فیلم دوربین های مداربسته شناسایی و دستگیر کنند . بنا بر اطلاعات پلیس دو کودک حالشان خوب است و نزد اعضای خانواده شان باز گشته اند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این مرد خودرو را با دو کودک داخل آن دزدید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..