تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری قاتل متواری پس از 21 سال

 به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ عبدالعظیم انصاری ضمن بیان این مطلب افزود: فردی به هویت «الف - ق» در سال 1374 با استفاده از اسلحه کلاش پس از قتل عمد یکی از شهروندان جهرمی به نام «ح- ک» متواری شده بود.


وی ادامه داد: با توجه به تاکید بر کشف جرایم خشن در سال های گذشته، تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جهرم پس از مدت ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی کردند.

انصاری تصریح کرد: متهم که با هویت جعلی مشغول به کار شده بود، با هماهنگی مقام قضائی توسط کاراگاهان اعزامی از جهرم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به شهرستان جهرم منتقل شد.

وی اضافه کرد: متهم 38 ساله در تحقیقات تخصصی همچنان قصد داشت خود را با هویت جعلی معرفی کند که با درایت و هوشیاری پلیس، لب به اعتراف گشود و به قتل مرحوم « ح- ک» در سال 1374 به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه هیچ پرونده ای تا دستگیری مجرمان و حصول نتیجه از سوی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بسته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این قاتل فراری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

 تعدادی از کارکنان پلاسکو زیر آوار هستند!

جسد یک شهروند عادی از زیر آوار پلاسکو بیرون آمد

تصويرى متفاوت از آوار بردارى از آتشفشان پلاسكو /عكس

روایتی جدید از حادثه پلاسکو از زبان یکی از آتش نشانان مصدوم + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری قاتل متواری پس از 21 سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..