تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهوری که قیمت دلار را کاهش داد

رویترز؛

رئیس جمهوری که قیمت دلار را کاهش داد

اختلافات و اعتراضات نسبت به ریاست جمهوری ترامپ کاملا مشخص کرده است که کشور آمریکا به دو دسته تقسیم شده است و اختلافات شدیدی در آمریکا وجود دارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: اختلافات و اعتراضات نسبت به ریاست جمهوری ترامپ کاملا مشخص کرده است که کشور آمریکا به دو دسته تقسیم شده است و اختلافات شدیدی در آمریکا وجود دارد.

رویترز نوشت: تظاهرات در روز مراسم تحلیف و همچنین تظاهرات گسترده زنان در آمریکا یک روز بعد از مراسم تحلیف نشان میدهد که بسیاری در آمریکا مخالف جدی سیاست های ترامپ بوده و همچنین حامیان ترامپ کم نبوده و این نشان می دهد اختلافات عمیق تر از این هاست.

این خبرگزاری نوشت: علاوه بر این قیمت دلار از روز ریاست جمهور ترامپ کاهش یافته است و همچنین تاثیرات وی بر بازار اروپا بسیار مشهود بوده است. گفتنی است بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که ترامپ می تواند تاثیر زیادی رو اقتصاد اروپا و متزلزل کردن آن داشته باشد.

501




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهوری که قیمت دلار را کاهش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..