تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات درمانی رایگان به حادثه‌دیدگان پلاسکو

محمد‌تقی خسروانی‌ مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره آخرین اقدامات درمانی تأمین اجتماعی استان تهران در جریان حادثه پلاسکو اظهار کرد: از لحظات اولیه بروز حادثه پلاسکو، ستاد بحران تأمین اجتماعی استان تهران در تمامی مراکز درمانی و مخصوصاً بیمارستان معیری که نزدیک‌ترین بیمارستان به محل حادثه است، تشکیل شد و در حال حاضر آمبولانس، پزشک، پرستار و داروهای مورد نیاز در محل حادثه مستقر شده‌اند.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران تصریح کرد: در بیمارستان شهید فیاض‌بخش نیز که یکی از مراکز مهم پرومای کشوری است، پد هلی‌کوپتر آماده شد که در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد و تأمین اجتماعی استان تهران در وسع خود، امکانات مورد نیاز را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه آمبولانس، پزشک، پرستار و داروهای مورد نیاز به صورت 24 ساعته در محل حادثه استقرار دارند، خاطرنشان کرد: در مورد افرادی که پس از حادثه دچار مشکلات روحی شده‌اند نیز، مراکز درمانی تأمین اجتماعی آماده پذیرش آنها هستند.

خسروانی‌مقدم یادآور شد: در رابطه با این حادثه اعلام کردیم هر شخصی که به نحوی با این حادثه ارتباط داشته است حتی اگر دفترچه درمانی تأمین اجتماعی نداشته باشد اعم از آتش‌نشانان، امدادگران و اشخاصی که در آن منطقه زندگی می‌کنند، از نزدیک شاهد حادثه بوده‌اند و آسیب جسمی یا روحی دیده‌اند در مراکز درمانی و مراکز دانشگاهی وابسته به تأمین اجتماعی استان تهران به طور رایگان پذیرش و درمان خواهد شد و این ارائه خدمات در رابطه با پذیرش، درمان سرپایی،‌ بستری، خدمات روانپزشکی و... این افراد است.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات درمانی رایگان به حادثه‌دیدگان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..