تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان مرگ اجساد کشف‌شده جدید نزدیک به ساعات اولیه ریزش پلاسکو است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، قادی‌پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با حضور در محل ریزش ساختمان پلاسکو اظهار داشت: تاکنون 6 پیکر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است که همکاران بنده آنها را از تمام جوانب به صورت دقیق مورد بررسی و آزمایش قرار دادند؛ به عنوان مثال زمان فوت آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: زمان مرگ 3 پیکری که اخیرا از زیر آوار بیرون کشیده شد و مربوط به کسبه یا شهروندان حاضر در مجتمع بوده، با ساعات اولیه تخریب پلاسکو همخوانی دارد چراکه میزان منوکسید کربن و دوده در خون آنها مورد آزمایش قرار گرفته و در خون آنها آثاری از این دو مورد یافت نشد و این در حالی است که اجساد به مرحله فساد نعشی رسیده بودند.

قادی‌پاشا گفت: تا امروز خانواده 15 آتش‌نشان و 4 کسبه پلاسکو برای تشخیص هویت و انجام آزمایش‌های مربوطه به مرکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان مرگ اجساد کشف‌شده جدید نزدیک به ساعات اولیه ریزش پلاسکو است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..