تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی ولد الشیخ با رهبران انصارالله و کنگره عمومی درباره آتش‌بس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، اسماعیل ولد الشیخ نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن که به صنعا سفر کرده بود اندکی پیش از ترک این شهر گفت: توپ اینک در زمین نخبگان سیاسی یمن است.

وی گفت: با رهبران حزب کنگره عمومی خلق یمن و انصارالله دیدار کردم و درباره آتش‌بس در یمن به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

نماینده سازمان ملل گفت که جلوگیری از فرود هواپیماها در فرودگاه صنعا و همچنین جلوگیری از سفر شهروندان یمنی، بر اوضاع انسانی در این کشور تاثیر می‌گذارد.

ولد الشیخ در حالی تلاش‌های خود را برای از سرگیری گفتگوهای یمن آغاز کرده است که صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن اخیرا گفته بود که اقدامات نماینده سازمان ملل در راستای کاهش فشارهای اخلاقی و افکار عمومی علیه عربستان صورت می‌گیرد.

وی همچنین تاکید کرده بود که  دور بعدی مشورت‌های یمن دیگر وجود ندارد، زیرا این مشورت‌ها هیچ فایده‌ای ندارد.

حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یمن به‌بهانه بازگرداندن مشروعیت به این کشور به‌نمایندگی عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن از ششم فروردین ماه 1394 آغاز شده است.

تاکنون همه تلاش‌های سازمان ملل برای حل بحران یمن با کارشکنی عربستان و سایر قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ناکام مانده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی ولد الشیخ با رهبران انصارالله و کنگره عمومی درباره آتش‌بس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..