تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای جسد مومیایی شده دختر زیبا و مانکن پشت ویترین لباس فروشی!

ماجرای جسد مومیایی شده دختر زیبا و مانکن پشت ویترین لباس فروشی!

در مغازه ای در کشور مکزیک از جسد یک دختر زیبا برای مانکن لباس عروس استفاده می شود. نزدیک به 90 سال است که پیکر این دختر که به در روز عروسی اش از بین رفته است در معرض نمایش قرار داده شده است.

جسد دختری زیبا که مانکن پشت ویترین یک مغازه لباس فروشی است

این مغازه به دلیل وجود این مانکن زیبا هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند. مردمی که این مانکن را از نزدیک دیده اند به پوست رنگ پریده، دستان رنگ پریده و رگ دار، چین و چروک پوستش و ناخن های فرسوده اش اشاره می کنند و آنها متقاعد شده اند که این مانکن واقعا جسد یک دختر است.

این عروس که «پاسکوآلای کوچک» نام دارد اولین بار در 25 مارس 1930 در این فروشگاه ظاهر شد. چشمان شیشه ای مانکن، موهای واقعی و پوستش با تن سرخ رنگ فورا رهگذران را خیره می کند.

به گزارش تاپ ناز مدت زیادی نگذشته بود که یک نفر متوجه شباهت خیره کننده بین مانکن و دختر صاحب فروشگاه که تازه فوت کرده بود، شد و صحنه برای شایعه پراکنی آماده شد.طبق داستان، صاحب فروشگاه دختری زیبا داشته که می خواست با یارش ازدواج کند. متاسفانه در روز عروسی اش توسط یک عنکبوت سیاه گزیده شد و مرد.

پاسکوالا اسپارزا آنقدر از مرگ دخترش پریشان بود که برای اینکه او را حفظ کند او را مومیایی کرد و در ویترین قرار داد بنابراین همیشه می توانست در مرگش همیشه عروس باشد بااینکه در زندگی هیچ وقت تنوانست. با گسترش این شایعه، مردم محلی خشمگین شدند و صاحب فروشگاه تماس های تلفنی آزاردهنده ای دریافت می کرد.

او این اتهام را تکذیب کرد.پاسکوالای کوچک اما یک مانکن خوب و استادانه بود اما خیلی دیر بود و هیچکس حرفش را باور نکرد.با گذشت سال ها این داستان روز به روز خیالی تر شد. یکی از کارگران فروشگاه می گوید: «هربار که نزدیک پاسکوالای کوچک می شوم دستانم عرق می کند.

دستان او بسیار واقعی به نظر می رسند و او حتی رگ های واریسی در پاهایش دارد. من معتقدم که او یک فرد واقعی است.» شاید صاحب کنونی فروشگاه، ماریو گونزالس دوست دارد این افسانه را زنده نگه دارد. دوبار در هفته لباس های او عوض می شوند اما تنها چند کارگر مورد اعتماد فروشگاه اجازه دارند او را لخت و بدون لباس ببینند.

یکی از کارکنان که بدن او را برهنه دیده معتقد است او یک مانکن نیست. برخی که واقعا باور دارند او انسان است برایش شمع و گل می برند و اعتقاد دارند یک قدیس است و می تواند معجزه کند.

ماجرای جسد مومیایی شده دختر زیبا و مانکن پشت ویترین لباس فروشی!ماجرای جسد مومیایی شده دختر زیبا و مانکن پشت ویترین لباس فروشی! ماجرای جسد مومیایی شده دختر زیبا و مانکن پشت ویترین لباس فروشی!ماجرای جسد مومیایی شده دختر زیبا و مانکن پشت ویترین لباس فروشی!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای جسد مومیایی شده دختر زیبا و مانکن پشت ویترین لباس فروشی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..