تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دخالت مرکل در انتخابات فرانسه رسما کلید خورد

نخست وزیر پیشین فرانسه در راستای رایزنی درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری در این کشور با صدراعظم آلمان دیدار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرانسوا فیون نخست وزیر پیشین فرانسه با هدف جلب حمایت آنگلا مرکل صدراعظم آلمان امروز در برلین با وی دیدار می کند.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، فیون که تنها نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری آتی در این کشور است، علاوه بر مرکل با وزرای دفاع و دارایی آلمان درباره آینده اروپا رایزنی می کند.

فیون در آرای مربوط به نظرسنجی پیشتاز است اما میزان آرای وی کمی کاهش یافته است و به نظر می رسد مارینه لوپن رهبر گروه راست گرای افراطی و امانوئل ماکرون از حزب مستقل راست گرا رقبای اصلی او باشند.

دیدار فیون و مرکل و صرف ناهار با وی به عنوان نمادی برای حمایت وی از فیون تلقی می شود با این حال مرکل از حمایت مستقیم از فیون خودداری کرده است.

مرکل که خود سپتامبر آینده بار دیگر در انتخابات پارلمانی شرکت خواهد کرد، سال 2012، از انتخاب مجدد نیکلا سارکوزی در انتخابات فرانسه حمایت کرده بود اما سارکوزی در این انتخابات شکست خورد.


کلید واژه ها: انتخابات - انتخاب - صدراعظم آلمان - مرکل - فرانسه - ریاست جمهوری - حمایت - انتخابات ریاست جمهوری - خبرگزاری - آلمان - دیدار - سارکوزی - جمهوری - آینده - گزارش - آنگلا مرکل - وزیر - کشور - نظرسنجی - افراطی - دارایی - میزان - اروپا - امروز - نامزد - رهبر - کاهش - شکست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دخالت مرکل در انتخابات فرانسه رسما کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..