تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو: قابلیت اشتعال زایی اسپری ها را جدی بگیرید

دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 16:212017-01-23پزشكي

رییس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: عموم اسپری های خوشبوکننده بدن، هوا و ضد تعریق گازدار در صورتی که بر روی آتش اسپری شود قابلیت اشتعال و خطر آفرینی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، مصطفی اسماعیلی رییس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و داروبا بیان اینکه عموم اسپری های خوشبوکننده بدن، هوا و ضد تعریق گازدار درصورتیکه بر روی آتش اسپری شود قابلیت اشتعال و خطر آفرینی دارند تصریح کرد: مردم در هنگام استفاده از این قبیل محصولات حتما باید مراقب باشند که در نزدیکی هر شعله ای و با هر کیفیت، شکل و وسعتی بویژه در فضاهای بسته اقرار نداشته باشند.

مصطفی اسماعیلی اضافه کرد: متاسفانه بارها دیده شده است که افراد در فضای بسته درون خودرو و هنگام کشیدن سیگار از اسپری استفاده کرده اند و خودروی آنها با دچار حرق شده است.

وی همچنین با تاکید به مردم برای رعایت دقت در اصل یا غیر اصل بودن این قبیل فراورده ها در هنگام خرید از آنان خواست با رویت کد یگانه برچسب رهگیری و ردیابی اصالت الصاق شده بر روی کالای سلامت پس از خراشیدن اسکرچ و استعلام کد قید شده در آن از عدم قاچاق و تقلبی بودن فراورده آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/ASOKR8 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
کلید واژه ها: سازمان غذا و دارو - اشتعال - اسماعیلی - اداره - منتشر - خبرگزاری فارس - دارو - پیام - خودرو - صورتی - مصطفی - خبرگزاری - فارس - بسته - هایی - مردم - وب سایت - فارسی - قاچاق - سلامت - سیگار - تقلبی - گزارش - خرید - زبان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو: قابلیت اشتعال زایی اسپری ها را جدی بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..