تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ای برای محبوب!

دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 16:212017-01-23سياسي

یقینا بین ما و غیرمعتقدان به مهدویت، باید تفاوت ها و تمایزات فراوانی باشد و یک سری رفتارها و گفتارها و گرایش هایی داشته باشیم که در آنها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام رحیم کارگر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در کانال تلگرامی آینده نگاری ایران می نویسد: تفاوت ما (منتظران و باورمندان به امام زمان(عج)) با دیگران (کسانی که اعتقاد و باوری به امام زمان(عج) ندارند) در چیست؟ آیا همان زندگی، همان برخورد، همان کار و شغل، همان تفریح و خنده و.

پس وجه تمایز و تفاوت ما با آنها در چیست؟ یقینا بین ما و غیرمعتقدان به مهدویت، باید تفاوت ها و تمایزات فراوانی باشد و یک سری رفتارها و گفتارها و گرایش هایی داشته باشیم که در آنها نیست.

در اینجا به گوشه کوچکی از کارهایی که بهتر است به عنوان یک معتقد و منتظر امام زمان(عج) انجام دهیم، اشاره می شود.

بر این اساس اگر بتوانیم چهل روز با آن حضرت(عج)، عهد ببندیم و خودمان را به انجام امور زیر در این چهل روز مقید کنیم، نتایج خوبی خواهیم دید: 1.

سلام صبحگاهی به مولایمان السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی 2.

دادن صدقه از طرف امام زمان(عج) 3.

دعای عهد هر روز صبح پس از نماز صبح 4.

دعای الهی عظم البلا برای فرج امام زمان(عج) هر شب 5.

توسل و یاری خواستن از امام زمان(عج) در انجام کارهای خیر و اعمال عبادی (مثل حضور قلب در نماز)
کلید واژه ها: امام - تفاوت - مهدویت - سلام - هایی - هیئت علمی - نماز - خبرگزاری - پژوهشگاه - اسلامی - تفریح - آینده - گزارش - فرهنگ - ایران - صدقه - خنده - علمی - علوم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ای برای محبوب!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..