تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال حضور یک بانوی هنرمند مراکشی در یک مسجد

دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 16:212017-01-23سياسي

یک بانوی هنرمند مراکشی، با انتشار تصاویر خود در یکی از مساجد آمریکا، در شبکه های اجتماعی جنجال برانگیز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شبستان "به نقل از شبکه خبری الامارات نیوز مریم حسین؛ بانوی هنرمند مراکشی، در شبکه شخصی اجتماعی خود بخش هایی از یک فیلم ویدئویی را که حضور وی در نماز جمعه یکی از مساجد شهر میامی در آمریکا نشان می دهد، منتشر کرده است.

این بانوی هنرمند مراکشی همراه با انتشار این تصاویر، گفته است: امام جمعه در خطبه های خود درباره زنان و چگونگی برخورد همسران در خانه صحبت کرده و به سوره نساء اشاره کرده است.

این هنرمند به نقل از امام جمعه میامی، افزوده است: قرآن، زنان را در سوره نساء تکریم کرده است.

بنابراین گزارش، انتشار این ویدئو در میان کاربران شبکه های اجتماعی با بازتاب های بسیار رو به رو شده و جدل برانگیز شده است، در این میان برخی از آنان گفته اند که نماز ارتباط میان خدا و انسان است و لزومی ندارد که در این شبکه ها منتشر شود.

یادآور می شود؛ مریم حسین، متولد شهر تطوان مراکش است و بازیگری را در سال 2009 میلادی در فیلم همسایه آغاز کرده است.

پایان پیام/43
کلید واژه ها: شبکه های اجتماعی - هنرمند - مراکش - اجتماعی - شبکه - بانوی - امام جمعه - تصاویر - جمعه - آمریکا - فیلم ویدئویی - میامی - ویدئو - منتشر - مساجد - گزارش - نماز جمعه - زنان - امام - فیلم - نماز - خبرگزاری - سوره - بازیگری - بازتاب - شبستان - همراه - انسان - مسجد - هایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال حضور یک بانوی هنرمند مراکشی در یک مسجد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..