تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی روحانیون سنندج با آتش‌نشانان حادثه‌دیده ساختمان پلاسکو

روحانیون اهل سنت سنندج با حضور در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی سنندج، با آتش‌نشانان حادثه‌دیده ساختمان پلاسکو ابرازتاسف و همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امامان جمعه سنندج و جمعی دیگر از روحانیون اهل سنت به همراه معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با حضور در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی سنندج، با آتش‌نشانان حادثه‌دیده ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج ضمن تسلیت و قرائت فاتحه برای شادی روح شهدای حادثه پلاسکو، برای بهبودی وضعیت جسمی و روحی آسیب‌دیدگان این حادثه نیز دعا کرد.

حجت‌الاسلام فرزی معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز گفت: آتش‌نشانان همیشه جان برکف و مخلصانه در این عرصه وارد می‌شوند.

در این آیین لوح تقدیر و سپاس نماینده ولی فقیه در استان کردستان به رامین اسدنژاد مدیرعامل سازمان آتش نشانی سنندج اهدا شد.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی روحانیون سنندج با آتش‌نشانان حادثه‌دیده ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..