تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار بوکان برای فرار از بحران مالی جشن گلریزان گرفت

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014715

مراسم گلریزان و کمک به تیم سردار بوکان یک شنبه شب (سوم بهمن ماه) با حضور جمعی از صاحبان صنایع و خیرین این شهر در تالار رازاوه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، مراسم گلریزان و کمک به تیم سردار بوکان یک شنبه شب (سوم بهمن ماه) با حضور جمعی از صاحبان صنایع و خیرین این شهر در تالار رازاوه برگزار شد.

این مراسم در حالی برگزار شد که تمرینات سردار به علت مشکلات عدیده مالی و بنا به نظر سرمربی تیم به حالت تعطیل در امده است.

کمبود بودجه و بدهکاری سرسام آور شهرداری در سال جاری به عنوان اصلی ترین حامی سردار و همچنین نبود اسپانسردر نهایت کادر فنی تیم را مجاب به گرفتن تصمیمی کرد که می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده بازی های سردار در لیگ داشته باشد.

سرمربی سردار بوکان روز چهارشنبه گذشته ضمن اعلام تعطیلی تمرینات سردار به خبرنگاران گفته بود: قرار بود بعد از بازی با شهرداری همدان مبلغی به تیم تزریق شود که الان سه روز است از آن ماجرا می گذرد اما هیچ خبری نیست.

قربانی در پایان گفت: بازیکنانم بخاطر من و مردم خونگرم بوکان سر تمرین حاضر می شدند و باتمام توان در بازی ها بازی می کردند، اما حالا تمرینات را تعطیل کردیم و از مسئولین می خواهم که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و اگر واقعا قصد دارند تیمداری کنند، از بازیکنانشان حمایت کنند.

سرداری که به خاطر تبلیغات انتخاباتی تشکیل و با زد و بند های سیاسی پا به مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور نهاد دیری نپاید که با مشکلات عدیده ای از قبیل مالی رو به رو شد.

با پیروزی نماینده در انتخابات مجلس که مهم ترین حامی سردار در فصل گذشته مسابقات بود هواداران بوکانی امید داشتند که فصل جدید را بدون مشکلات مالی آغاز و به پایان برسانند.

اما با کنار کشیدن نماینده از تیم داری بعد از انتخابات و واگذاری سردار به شهرداری پیش از آنچه هواداران انتظارش را داشته باشند تیم محبوب خود را غرق در مشکلات مالی دیدند.

هر چند بنا به گفته رئیس هیت مدیره سردار، شورا و شهرداری بوکان طی این مدت با وجود مشکلات عدیده مالی کمک های شایان توجهی به سردار برای برون رفت از مشکلات انجام داده اند ولی به واقع تنها شهرداری و شورای شهر در این مهم دخیل نبوده بلکه همه ارگانهای شهری باید برای موفقیت سردار پای کار باشند.

حال تیم فوتبال سردار بوکان که بعد از دو فصل حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور روزهای پر فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته و در آستانه کسب افتخاری تاریخی قرار دارد خود را در میان باتلاق بی پولی می بیند که هر روز روحیه بازیکنان را می بلعد

در این میان حمایت نکردن مسئولان ارشد شهرستانی از تیم محبوب سردار که اکنون به نمادی ورزشی برای جوانان این خطه از ایران اسلامی تبدیل شده، هواداران و مسئولان باشگاه را وا داشت تا جهت برون رفت از این مشکلات برای تیم محبوب خود دست به دامان خیرین و صاحبان صنایع بوکان شوند.

در این همایش سه ساعته که جای خالی مسئولان ارشد شهرستانی کاملا مشهود و نمایان بود خیرین و همچنین صاحبان صنایع بوکان همانند دیگربرنامه های خیرخواهانه پای کار آمده و به یاری محبوب ترین تیم ورزشی منطقه شتافتند تا درهفته های پایانی لیگ شاهد کاهش مشکلات مالی سردار و به دنبال آن ایجاد شور و نشاط در جامعه باشند.

بی گمان سردار با حمایت خیر خواهانه خیرین و کمک هواداران پرشورش به راه خود ادامه خواهد داد و دیگر بازیچه مسئولانی نخواهد شد که برای موفقیت خود شور و نشاط و همچنین احساسات مردم و جوانان یک شهر را به بازی می گیرند.چ

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار بوکان برای فرار از بحران مالی جشن گلریزان گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..