تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی میزبان بیش از 400 برنامه ویژه دهه‌فجر

ساعت: 14:26 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014672

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از اجرای 440 ویژه برنامه ویژه گرامیداشت دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،جواد زاهدی در نشست با اصحاب رسانه در خصوص اعلام برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی، اظهار داشت: در طول ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 440 ویژه برنامه در مراکز ثابت و سیار کانون در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در 24 عنوان و با محوریت فرهنگی، هنری، ادبی و آموزشی اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه مشارکت مدارس و دانش‌آموزان در برگزاری برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی قابل توجه است، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی نظیر حضور در مزار شهدا، نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری مختلف، جشن‌ها و جشنواره‌های مختلف با محوریت آثار انقلابی و نگاشته‌های امام‌خمینی(ره) و نیز نشست‌های تخصصی با محوریت دهه‌فجر از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در طول دهه است.

وی، برگزاری همایش «کبوتر کوچه ما» ویژه آشنایی دانش‌آموزان با شهدای محله خود را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه کودک‌و‌نوجوان برشمرد و گفت: این همایش که با مشاکرت استانداری، آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان برگزار می‌شود قطعا اثرات خوبی بر روحیه جهادی دانش‌آموزان و نیز آشنایی هرچه بیشتر و بهتر با شهدای منطقه و محله خود خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی میزبان بیش از 400 برنامه ویژه دهه‌فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..