تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برد ۵ بر ۲ تیم فوتسال طاها جوجه مقابل منتخب تازه قلعه

ساعت: 15:47 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014993

در دیدار نهایی بین تیم فوتسال منتخب تازه قلعه با طاها جوجه در سالن حجاب ملکان، بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود تیم طاها جوجه خاتمه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از دیار ملکان، مسابقه فینال به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فرامرز ناصری، عبدالعلی طایر، غلامرضا ناصری و وحید شیردل بین دو تیم فوتسال منتخب تازه قلعه با طاها جوجه در سالن حجاب ملکان با نتیجه ۵ بر ۲ به سود تیم طاها جوجه خاتمه یافت.

گفتنی است که این مسابقه به همت اداره ورزش و جوانان، فرید جودی و منصور مقتدرزاده برگزارشد و در پایان از آقایان بهزاد اختری(آقای گل)، وحید عبدی(بازیکن اخلاق)، احسان خانبابایی(بهترین داور)، سعید ایراندخت(بهترین دوازه بان) و پیمان سعیدی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برد ۵ بر ۲ تیم فوتسال طاها جوجه مقابل منتخب تازه قلعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..