تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صداوسیما نباید اظهارات سخنگوی قوه قضائیه در مورد فساد مالی «حسین فریدون» را سانسور کند/ برخی مشاوران دولت تفکرات ضدشیعی و لائیک دارند

ساعت: 15:47 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1015028

شهریاری گفت: در مورد پرونده فساد مالی و رانت‌خواری برادر رئیس‌جمهور باید شفافیت لازم صورت گیرد و اظهارات سخنگوی قوه‌قضائیه در این باره سانسور نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با ابراز تأسف از رانت‌‌خواری و فساد اقتصادی برخی دولتمردان، ابراز داشت: در کشور ما افرادی هستند که با حداقل درآمد و با دردناک‌‌ترین وضعیت زندگی می‌کنند، آنوقت عده‌ای با استفاده از امتیازات دولتی مبالغ هنگفتی را به جیب می‌‌زنند.

وی افزود: برای کشوری که این همه شهید برای اسلام داده و می‌دهد اصلا زیبنده نیست تا چنین افرادی در آن حکومت کنند، به هیچ وجه شایسته یک کشور اسلامی نیست که دولتمردان آن به بهانه‌‌های مختلف از رانت‌‌های دولتی استفاده کنند، لذا مردم باید چشمان خود را باز کرده و بدانند که به چه کسی رأی می‌دهند و سرنوشت خود را به دست چه کسانی می‌‌سپارند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس دهم تاکید داشت: قوه قضائیه باید با جدیت و دقت هر چه تمام‌تر به پرونده‌‌های فساد مالی مخصوصا افراد نزدیک به دولت و نظام رسیدگی قاطع نماید، صدا و سیما نباید حرف‌های سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده حسین فریدون را سانسور کند، در نظام اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب مردم نامحرم نیستند.

وی اضافه کرد: برخی نیز در کسوت مشاور در دولت حضور دارند که تفکر آنها متأثر از افکار پلید لائیک‌‌هاست، چرا باید چنین افرادی در یک کشور مسلمان در رأس امور باشند؟ اینان کسانی هستند که در کشور اسلامی و علنی معتقد هستند که برای پیشرفت باید تفکر اسلام به ویژه تفکر شیعی کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صداوسیما نباید اظهارات سخنگوی قوه قضائیه در مورد فساد مالی «حسین فریدون» را سانسور کند/ برخی مشاوران دولت تفکرات ضدشیعی و لائیک دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..