تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از همدردی فومنی ها با آتش نشانان تشکر می کنم

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014948

معاون شهردار فومن صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز گفت:بنده به نمایندگی از مجموعه شهرداری فومن و آتش نشانان غیور فومنی لازم می دانم از حضور و همدردی فومنی ها با آتش نشانان فومنی که از شهادت جانفشان های تهرانی متاثر شده اند تشکر نمایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ رضا محمدی معاون شهرداری فومن صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز اظهار کرد: متاسفانه در هفته گذشته با حادثه تلخ حریق در ساختمان پلاسکوی تهران مواجه شدیم که در این حادثه برخی از آتش نشانان غیور به شهادت رسیدند که همه مردم ایران از این مصیبت متاثر شدند.

رضا محمدی اظهار کرد: این حادثه برای همگان ناراحت کننده بود که جا دارد به آتش نشانان غیور فومنی نیز این مصیبت را تسلیت بگویم.

وی تصریح کرد: گروه های مختلف مردمی در فومن نیز برای تسلیت و تعزیت این حادثه دلخراش در آتش نشانی فومن حضور یافتند که از جمله می توان به دانش آموزان فومنی،خانواده شهدا خدمتگذار،نماز گزاران مسجد پیامبر اعظم(ص) و پاسداران همیشه در صحنه که همواره با جان فشانی خود امنیت مردم ما را رقم می زنند.

معاون شهردار فومن در پایان خاطر نشان کرد: بنده به نمایندگی از مجموعه شهرداری فومن و آتش نشانان غیور فومنی لازم می دانم از حضور و همدردی فومنی ها با آتش نشانان فومنی که از شهادت جانفشان های تهرانی متاثر شده اند تشکر نمایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از همدردی فومنی ها با آتش نشانان تشکر می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..