تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین تمرین بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال

به گزارش خبرنگار ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران پس از بازگشت از آبادان و پیروزی مقابل صنعت نفت این شهر از ساعت 15 در کمپ مرحوم حجازی تهران آغاز شد.
«سرور جباروف» بازیکن ازبکستانی استقلال که به تازگی به جمع آبی پوشان پیوسته است،‌ در زمان ورود به زمین تمرین با برخورد گرم «آندرانیک تیموریان» دیگر هم تیمی خود مواجه شد.
بازیکنانی که در دیدار مقابل تیم آبادانی به میدان رفته بودند، در این تمرین حضور نداشتند و سایر بازیکنان برنامه آماده سازی خود را با حضور اعضای کادر فنی پیگیری کردند.
پیش از شروع تمرین «علیرضا منصوریان» سرمربی تیم دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس جباروف و تیموریان به سایر بازیکنان معرفی شدند و سایر بازیکنان نیز به آنها خوش آمد گفتند.
لئوناردو پادوانی، جابر انصاری، روزبه چشمی سیدحسین حسینی، عرشیا بابازاده و علی صیاد در تمرین امروز حضور داشتند.
بازیکنان در جریان تمرین بیشتر ریکاوری کردند و انجام حرکات کششی و نرمشی و استارت های کوتاه و در ادامه فوتبال درون تیمی را در دستور کار خود قرار دادند.
تیم فوتبال استقلال تهران درچارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه هشتم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می رود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام @ irnavarzesh همراه شوید.
ورزشی**9029**1379
خبرنگار: محمد مهدی موذن**انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین تمرین بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..