تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از همه ظرفیت های برای توسعه دو و میدانی خراسان جنوبی استفاده شود

محمد اسماعیل افضل پور، روز دوشنبه در مجمع عمومی انتخاب رییس هیات دو و میدانی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: رییس هیات دو و میدانی از افراد منتقد خود هم برای توسعه این ورزش استفاده کند تا زمینه استفاده از همه ایده ها فراهم شود.
وی یادآور شد: متاسفانه در بعضی رشته های ورزشی قطب موافق و مخالف ایجاد شده و همین دو قطبی شدن موجب عقب ماندگی رشته های ورزشی در استان شده است.
وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه امری خوب است اما نباید موجب مناقشه و درگیری لفظی شود، باید انتقاد سازنده باشد و به شکل صحیح بیان شود و فرد هم انتقاد را هم بپذیرد.
وی اضافه کرد: خرد جمعی باید در تصمیم گیری هیات وجود داشته باشد و رییس هیات ورزشی از همه ایده ها برای توسعه رشته ورزشی تحت مدیریت خود استفاده کند.
وی بیان کرد: فضای مدیریت هیات به گونه ای نباشد که رییس بدون توجه به نظر دیگر اعضا فعالیت کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: هیات رییسه دو و میدانی خراسان جنوبی مرتب تشکیل شود و ترکیب اعضا مناسب باشد.
افضل پور افزود: افراد اقتصادی، علمی، پیشکسوتان و صاحب نظران عضو هیات رییسه باشند و حتما یک نفر عضو هیات علمی دانشگاه هم در هیات رییسه برای استفاده از تفکر و ایده اش حضور داشته باشد.
وی اظهار کرد: مجمع عمومی سالیانه هیات دو ومیدانی هر 6 ماه یکبار با حضور همه اعضا تشکیل شود و در آنجا برنامه های کلان برنامه ریزی و تصویب و برنامه های انجام شده گزارش شود.
وی ادامه داد: ورزش قهرمانی در خراسان جنوبی تاکنون کارنامه خوبی نداشته،در ارزش یابی وزرات ورزش و جوانان که سال 1394 انجام شد این استان در بخش یادشده در ردیف پنج استان آخر کشور قرار داشت.
وی تصریح کرد: در بخش های دیگر مثل ورزش همگانی، جوانان، آموزش، پژوهش و بانوان خراسان جنوبی در بخش قابل قبولی قرار دارد.
وی تاکید کرد: ورزش قهرمانی نیاز به زیرساخت مثل سالن، پیست و ... دارد که توسط اداره کل ورزش و جوانان فراهم می شود.
افضبل پور یادآور شد: برای استعداد یابی و استعداد پروری این اداره کل به هیات های ورزشی کمک خواهد کرد و زمینه شرکت آنها را در مسابقه فراهم می کند.
وی افزود: با افتتاح استادیوم 15 هزار نفری غدیر بیرجند، پیست دو ومیدانی بسیار مناسبی که دارد، در اختیار هیات قرار خواهد گرفت.
وی اظهار امیداوری کرد این ورزشگاه نیمه تمام تا پایان سال 1395 به بهره برداری برسد، در این صورت فدراسیون دو ومیدانی می تواند برای برگزای مسابقه برنامه ریزی کند.
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 120 میلیارد ریال برای این ورزشگاه هزینه شده و 80 میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل آن مورد نیاز است و تصمیم دولت و وزرات ورزش و جوانان بهره برداری هرچه سریعتر این ورزشگاه است.
در این مراسم علیرضا چاجی با کسب 9 رای از مجموع 13 رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات دو و میدانی خراسان جنوبی انتخاب شد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7559*2047* خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از همه ظرفیت های برای توسعه دو و میدانی خراسان جنوبی استفاده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..