تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت ورزشگاه امارات میزبان جام ملت های آسیا 2019

به گزارش تارنمای رسمی ای اف سی، دومین اجلاس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2019 امروز (دوشنبه) در ابوظبی به ریاست چونگ مونگ گیو نایب رئیس این کمیته برگزار شد.
کمیته برگزاری مسابقات با تاریخ انجام مسابقات موافقت کرد تا حداکثر بهره از دیدار افتتاحیه و فینال در ایام پایانی تعطیلات هفتگی برده شود.
این کمیته همچنین موافقت کرد دو ورزشگاه مکتوم (باشگاه النصر) و مکتوم بن راشد (باشگاه الشباب العربی) در دبی برای انجام مسابقات مورد استفاده قرار گیرد. همچنین مسابقه افتتاحیه و فینال در شهر ورزشی زاید در ابوظبی انجام خواهد شد.
در مجموع سه ورزشگاه در ابوظبی، دو ورزشگاه در دبی، دو ورزشگاه در العین و یک ورزشگاه در شارجه میزبان جام خواهند بود. دیدارهای شش گروه چهار تیمی مرکب از 24 تیم در این ورزشگاه ها برگزار می شود.
امروز قرعه کشی مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در ابوظبی برگزار می شود و قرار است نشان رسمی جام در این مراسم رونمایی شود.
صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام ملت های آسیا 2019 پیش از این قطعی شده بود. رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملتهای آسیا 2019 به صورت مشترک برگزار شد و 12 تیم به جام ملت های آسیا راه یافتند. قرار است سرنوشت 12 تیم دیگر با انجام آخرین مرحله مقدماتی رقابت های آسیا روشن شود.
چونگ گفت: می دانیم کمیته برگزاری مسابقات و فدراسیون امارات متحده عربی یک تورنمنت تاریخی را در سال 2019 برگزار خواهند کرد.
(برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام @irnavarzrshهمراه شوید.)
ورزشی**1584**1379
مترجم-مولوی*انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت ورزشگاه امارات میزبان جام ملت های آسیا 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..