تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون اجتماعی دادگستری خوزستان خواستار حضور بیشتر مبلغان دینی در مدارس شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در همایش مبلغان مذهبی استان در اهواز افزود: پیشگیری از وقوع جرم امر مقدسی است که می تواند جلوی بحران‌های اجتماعی را بگیرد.
وی ادامه داد: اگرچه همه دستگاههای فرهنگی و تبلیغی کارهای خود را به پیش می برند اما انجام هماهنگی های لازم و بیشتر می تواند در این خصوص راهگشا و موثر باشد.
امانت بهبهانی گفت: در سطح شهر شاهد حضور معتادان زیادی هستیم که باید فکری به حال آنان بشود و سازمان‌های ذیربط برای ساماندهی این افراد اقدام مؤثرتری صورت دهند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان بیان داشت: تاکید مقام معظم رهبری نیز بر این است که این آسیب‌های اجتماعی و جرائم هرچه زودتر کاهش یابد.
وی افزود: آسیب هایی همچون طلاق، اعتیاد، مفاسد اخلاقی و حاشیه نشینی از مواردی است که باید با سرعت بیشتری به آن‌ها رسیدگی شود.
امام جمعه موقت اهواز نیز در همایش گفت: پیشگیری از وقوع جرم یکی از اولویت های فرهنگی اجتماعی نظام اسلامی است که باید برای اجرای برنامه‌ها و کاهش جرائم، برنامه تعریف کرد.
آیت الله سیدابوالحسن حسن زاده اظهار کرد: امروز افکار سرمایه داری تبدیل به زینت شده و سنت‌های اسلامی و ایرانی ما را تحت الشعاع خود قرار داده است.
وی ادامه داد: مبلغان دینی یکی از گروه‌هایی هستند که می‌توانند جلوی ترویج مدگرایی، فخر فروشی و رفاه طلبی را بگیرند و سنت‌های دینی را احیا کنند.
حسن زاده گفت: مذهب، ایمان و عبادت در پیشگیری از وقوع جرم نقش به‌ سزایی دارد و با ترویج شعائر دینی و مذهبی در مدارس و مساجد می‌توان شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرائم در جامعه بود.
وی اظهار داشت: نیاز انسان به شادی و خنده، توجه به امر مقدس ازدواج، ایجاد عدالت بین فرزندان و پیشگیری از گسترش اختلافات خانوادگی که همه این موارد مورد تاکید اسلام در پیشگیری از ارتکاب جرائم است.
6065/6002
دریافت کننده:محمدرضا بنوره
انتشار دهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون اجتماعی دادگستری خوزستان خواستار حضور بیشتر مبلغان دینی در مدارس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..