تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالدران رکود دار سردترین شهر کشور و آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته

مهدی صابری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نتایج نقشه های پیش یابی سامانه بارشی از روز پنجشنبه هفته جاری در استان حاکم می شود که پیش بینی می شود برفی نیمه سنگین را در پی داشته باشد.
وی بیان کرد: تا روز پنجشنبه شاهد روند افزایشی دما در استان به صورت موقتی خواهیم بود ولی از روز شنبه برودت هوا افزایش می یابد.
صابری اضافه کرد: توصیه می شود تا شهروندان استان نسبت به مصرف حامل های انرژی دقت کرده و صرفه جویی کنند.
به گزارش ایرنا در طی هفته جاری برخی نقاط آذربایجان غربی به طور پراکنده شاهد بارش برف بوده است و مرکز استان نیز دیشب با بارش پراکنده برف مواجه شد.
آذربایجان غربی از استان های سردسیر کشور است و سالانه 350 تا 450 میلیمتر بارش در این استان به طور میانگین به ثبت می رسد.
پیش بینی های اداره کل هواشناسی برای مردم این استان که اغلب کشاورز هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالدران رکود دار سردترین شهر کشور و آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..