تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نشست مشترک مدیران مسئول رسانه ها و خبرگزاری های کشور در مشهد

به گزارش ایرنا، حسن محرابی، مدیر کل مطبوعاتی و خبرگزاری های داخلی ، محمد جعفر صافی مدیر کل رسانه های خارجی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سخنرانان مراسم آغازین این نشست هستند و علی حیدری مدیر کل اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در آن حضور دارد.
گزارش انتخاب پایتخت های فرهنگی و اهداف یونسکو، سیاست ها و راهبردهای مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و نیز سخنرانی مدیران رسانه های مختلف
از جمله محورهای این نشست است.
سید جلال فیاضی، مشاور رسانه های ستاد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و یوسف امینی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دیگر سخنرانان بخش نخست این نشست هستند.
در بخش جمع بندی این نشست نیز در بخش دوم سخنرانی حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی سخنرانی می کنند.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.
7496/7505 خبرنگاران:ندا جواهرفر:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نشست مشترک مدیران مسئول رسانه ها و خبرگزاری های کشور در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..