تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف افزون بر 2 هزار عدد قرص غیرمجاز نیرو زا در رودبار

به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ بابک علیزاده گفت: ماموران نیروی انتظامی پاسگاه بلوکات، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و 900 عدد قرص، 80 بسته پودر و 50 عدد آمپول مکمل غیرمجاز کشف ، متهم 27 ساله دستگیر و جهت تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز از کشف 11 کیلوگرم تریاک در شهرستان رودبار خبر داد.
سرهنگ احدالله احدی گفت: در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان رودبار، ماموران انتظامی با شناسایی خودروی متهم، دستور توقف آن را صادر کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهم 31 ساله، 11 کیلوگرم تریاک کشف و متهم همراه همدست 20 ساله‌ اش دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.
سرهنگ احدی اضافه کرد: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم گیلان در حوزه مواد مخدر است.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز گیلان واقع شده و دروازه استان از سمت استان های زنجان و قزوین محسوب می شود.
7294/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف افزون بر 2 هزار عدد قرص غیرمجاز نیرو زا در رودبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..