تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خندوانه ویژه نوروز/ رونمایی از قطعه چاوشی و عروسک‌های جدید

تاریخ نشر : دوشنبه 4 بهمن 1395 مشاهده : 99 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

خندوانه ویژه نوروز: با توجه تمدید قرارداد برنامه «خندوانه» با شبکه نسیم، قرار است تولید و پخش این برنامه پرمخاطب تا شهریور ماه سال 96 ادامه پیدا کند.

خندوانه ویژه نوروز

 بنابر اعلام مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی «خندوانه»، قرارداد این برنامه با شبکه نسیم تا پایان امسال بود اما این قرارداد تمدید شد. با توجه تمدید قرارداد برنامه «خندوانه» با شبکه نسیم، قرار است تولید و پخش این برنامه پرمخاطب تا شهریور ماه سال 96 ادامه پیدا کند.
همچنین برای عید نوروز هم یکسری برنامه های ویژه تر ساخته می شود که شاید شرکت کردن مردم در بخش های اجرایی مسابقه "خنداننده شو" به زمان نوروز منتقل شود.
 
ضمن اینکه موضوع حضور عروسک های جدید در برنامه «خندوانه» همچنان مطرح است اما مشخص نیست که این عروسک ها چه زمانی در برنامه حضور پیدا کنند.
 
قرار است 10 بهمن قطعه محسن چاوشی برای برنامه «خندوانه» پخش شود و با توجه به اینکه تاکنون چند بار این تاریخ تغییر پیدا کرده، امیدوار هستیم این سری این قطعه در زمان مشخص روی آنتن رود.
 
برنامه تلویزیونی«خندوانه» هر شب ساعت 23:00 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

سینماخبر

اخبار مرتبط:

سورپرایز رامبد جوان در «خندوانه» شب یلدایی +تصاویر

تصاویر و نوشته های چهره های مشهور در روز آخر خندوانه و به مناسبت پایان این برنامه

علت کاهش محبوبیت عروسک جناب خان در خندوانه چیست ؟ +تصاویر 

پدر و مادر صدا پیشه جناب ‌خان در برنامه خندوانه!+ عکس

چه کسانی دعوت رامبد جوان برای خندوانه را نپذیرفتند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خندوانه ویژه نوروز/ رونمایی از قطعه چاوشی و عروسک‌های جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..