تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچمداران لومیا دوباره وارد بازار شدند

مایکروسافت فروش دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال را در ایالات متحده آمریکا و چند کشور دیگر متوقف کرده بود اما هفته گذشته خبر رسید که این شرکت دوباره فروش گوشی‌های لومیای خود را از سر گرفته است.

علاقه‌مندان به خرید گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال و نیز لومیا ۵۵۰ که در آمریکا و دیگر کشورها (به استثنای ایران) ساکن هستند می‌توانند از طریق ثبت نام در وبسایت اپراتور AT&T در ردیف دارندگان لومیا درآیند.

 lumia-950

اپراتور AT&T در آمریکا گوشی لومیا ۹۵۰ را به قیمت ۲۹۸٫۹۹ دلار برای فروش عرضه کرده است. از جمله ویژگی‌های برجسته و درخور ذکر لومیا ۹۵۰ معرفی صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی از نوع WQHD ClearBlack، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسل، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، موتور پردازند اسنپدراگون ۸۰۸ ساخت شرکت کوالکام، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، رم به میزان سه گیگابایت و پشتیبانی از کانتینیوم ضروری است.

در حال حاضر تنها رنگ مشکی لومیا ۹۵۰ از سوی اپراتور AT&T عرضه شده است اما رنگ سفید آن را می‌توان به طور مستقیم از مایکروسافت استور خریداری کرد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند لومیا ۹۵۰ آنلاک شده را باز از همین مایکروسافت استور بخرند.

mspoweruser

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچمداران لومیا دوباره وارد بازار شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..