تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ورک‌شاپ نقاشی قهوه‎خانه‎ای در نیاوران

آغاز ورک‌شاپ نقاشی قهوه‎خانه‎ای در نیاوران

فرهنگ > تجسمی - ورک شاپ دو هنرمند خراسانی نقاشی قهوه خانه‌ای از ظهر امروز چهارم بهمن در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا و مصطفی حميدی از استان خراسان از امروز با حضور در گالری اصلی فرهنگسرای نياوران در حال طراحی دو اثر قهوه خانه‌ای پیش از آغاز آیین رونمایی از سه کتاب این هنر ارزشمند و اصیل ایرانی هستند.

آيين رونمايی از سه كتاب مكتب نقاشی قهوه خانه‌ای ساعت ١٨ با حضور اهالی فرهنگ و هنر، علاقه‌مندان به این سبک از نقاشی اصیل ایرانی و اسلامی همینطور اصحاب رسانه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

همچنین 52 اثر نقاشی قهوه‎خانه‎ای در این رویداد برای نخستین بار در گالری اصلی فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه در گالری اصلی فرهنگسرای نیاوران تا هشتم بهمن ماه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ورک‌شاپ نقاشی قهوه‎خانه‎ای در نیاوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..