تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین عکس از اولین شهید حادثه پلاسکو لحظاتی قبل از شهادت

در این عکس بهنام را در حالی که لباس عملیات پوشیده و در داخل ساختمان پلاسکو و کنار ویترین لباس فروشی ها ایستاده است می بینید. این آتش نشان فداکار هنوز در پلاسکو گرفتار است.

به گزارش شمانیوز: مین خسرو شاهی یکی از عکاسان حادثه پلاسکو عکسی از بهنام میرزاخانی ساعتی قبل از فروریختن ساختمان پلاسکو گرفته است که امروز آن عکس را در خبرگزاری ایسنا منتشر کرد. در این عکس بهنام را در حالی که لباس عملیات پوشیده و در داخل ساختمان پلاسکو و کنار ویترین لباس فروشی ها ایستاده است می بینید. این آتش نشان فداکار هنوز در پلاسکو گرفتار است.عکس بهنام میرزاخانی لحظاتی قبل از فروریختن پلاسکو در لباس عملیات

جهت مشاهده تصاويربیشتر اینجا کلیک کنید

منبع:رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین عکس از اولین شهید حادثه پلاسکو لحظاتی قبل از شهادت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..