تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال سفارت آمریکا به قدس، حمایت مطلق از اشغالگری است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، جبهه ملی برای آزادی فلسطین اعلام کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس تحول خطرناکی است که نقض آشکار مشروعیت بین‌المللی و قطعنامه‌های بین‌المللی مرتبط با آن در زمینه درگیری بین فلسطین و اعراب و اسرائیل به شمار می‌رود.

جبهه ملی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس تجاوز آشکار به ملت فلسطین، و حمایت مطلق از اشغالگری است که در راستای ادامه سیاست‌های جانبدارانه واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی به‌ویژه در زمینه شهرک‌سازی صورت می‌گیرد.

این جبهه تاکید کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس، منجر می‌شود که دولت آمریکا بیش از هر زمان دیگری در جایگاه دشمن مستقیم ملت فلسطین و ملت‌های عربی قرار گیرد و این اقدام پیامدهایی به بار خواهد آورد که دولت آمریکا از آن در امان نیست.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا که کاملا حامی و جانبدار رژیم صهیونیستی است، در جریان تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود در صورت پیروزی در انتخابات سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد، اظهاراتی که خشم گسترده فلسطینیان و حامیان آن‌ها در سرتاسر جهان را به همراه داشت.

در همین حال، 100 عضو کنگره آمریکا طی روزهای گذشته با امضای طوماری از دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا خواستند که به محض در دست گرفتن زمام امور کاخ سفید، سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال سفارت آمریکا به قدس، حمایت مطلق از اشغالگری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..