تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادگران حادثه «پلاسکو» ویزیت طب سنتی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در اطلاعیه ای از ارائه خدمات ویزیت طب سنتی به صورت رایگان به امدادگران  حادثه ساختمان پلاسکو خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در پی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو ضمن همدردی با خانواده بازماندگان این حادثه و عرض تسلیت به جامعه آتش نشانان عزیز و فداکار ایران که از جان خود برای امنیت و آسایش هموطنان شان مایه گذاشتند اعلام کرده است اساتید و متخصصین طب سنتی این دانشکده آمادگی دارند تا پذیرای امدادگرانی باشند که به دلیل کار طاقت فرسای فشرده همراه با نگرانی و فشار روانی شدید دچار مشکلات غیر اورژانسی شده اند که موجب اختلال در انجام فعالیت طبیعی آنها شده است.

همچنین این دانشکده آماده ارائه خدمات ویزیت طب سنتی به صورت رایگان به خانواده دردمند این امدادگران که در این ایام متحمل فشارهای متعدد روحی روانی و بعضا جسمی شده اند نیز است

ساعات کاری این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر است.

دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در خیابان حافظ جنوبی، ضلع جنوبی پارک شهر، نبش خیابان بهشت، پلاک ۸۴۷ سلامتکده طب سنتی بهشت واقع شده است. متقاضیان می توانند با شماره ۲۴ و ۵۵۶۳۹۷۲۳ با سلامتکده طب سنتی بهشت تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادگران حادثه «پلاسکو» ویزیت طب سنتی می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..