تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری حفاران آثار میراث فرهنگی حین ارتکاب جرم

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از دستگیری 5 متهم حفاری آثار میراث فرهنگی که شبانه در حال حفاری در دامنه کوه بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما  ،  سرهنگ حسین فاضلی گفت: در پی اعلام پلیس 110 مبنی بر اینکه چند ناشناس قصد حفاری در روستای گدوک را دارند، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از محل مورد نظر ، تعدادی ابزار و آلات حفاری از قبیل بیل ، کلنگ و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت : با اقرار متهمان مبنی بر انجام حفاری در دامنه کوه به منظور پیدا کردن گنج و عتیقه ، پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی گردید .

او گفت: آثار باستانی هویت ملی و فرهنگی هر کشوری است و نیروی انتظامی با قاچاقچیان آثار باستانی  و میراث فرهنگی قاطعانه برخورد می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری حفاران آثار میراث فرهنگی حین ارتکاب جرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..