تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام نخستین عمل جراحی لاپاراسکوپی در بیمارستان ولیعصر (عج) بردسکن

نخستین عمل جراحی لاپاراسکوپی در بیمارستان ولیعصر (عج) از مراکز زیر پوشش شبکه بهداشت و درمان بردسکن با موفقیت انجام شد.

انجام موفقیت آمیزنخستین عمل جراحی لاپاراسکوپی در بیمارستان ولیعصر (عج) بردسکنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر محمد حسین زاده افزود: عمل کله سیستکتومی ( برداشتن کیسه صفرا ) بوسیله لاپارسکوپ نخستین بار بر روی بیمار ۲۱ ساله صورت گرفت که دچار التهاب و سنگ کیسه صفرا شده بود.

دکتر حسین زاده تصریح کرد : حضور پزشکان متخصص و مجرب در کادر درمانی موجب شده تا امید تازه ای برای درمان بیماران این شهرستان ایجاد شود. یکی از پزشکانی که به تازگی با انجام اعمال موفقیت آمیز جراحی در بیمارستان ولیعصر(عج) ، گام های موثری را در خدمت به بیماران برداشته است، دکتر محمد ابراهیم کلانتری متخصص جراحی عمومی می باشد.

وی با قدردانی از تیم جراحی به سرپرستی دکتر محمد ابراهیم کلانتری و همکاری پرسنل اتاق عمل افزود: با پیشرفت علم پزشکی،عملهای لاپاراسکوپی روز به روز جایگاه خاص خود را در درمان بیماران پیدا می کنند.

دکتر محمد ابراهیم کلانتری با اشاره به مزایای عمل لاپاراسکوپی خاطر نشان کرد: در روش لاپاراسکوپی عمل های جراحی بدون شکاف بزرگ پوستی تنها با چند بخیه در محل ورودی لوله های تروکار انجام می شود.که زیبائی پوست، درد کمتر و بستری کمتر در بیمارستان و برگشتن سریع به کار و زندگی از مزایای لاپاراسکوپی نسبت به عمل جراحی باز است.

وی در خصوص عمل کله سیستکتومی به روش لاپاراسکوپی ادامه داد : کله سیستکتومی درمان انتخابی سنگ کیسه صفرا و کله سیستیت حاد (التهاب کیسه صفرا ) است. کله سیستکتومی با لاپاراسکوپ امروزه درمان انتخابی است.

انتهای پیام//ف.غ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام نخستین عمل جراحی لاپاراسکوپی در بیمارستان ولیعصر (عج) بردسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..