تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"کلات سرزمین تاریخ و طبیعت"

نوزدهمین همایش کلات سرزمین تاریخ و طبیعت اردیبهشت ماه در شهرستان کلات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نوزدهمین همایش  کلات سرزمین تاریخ و طبیعت با موضوع کلات شناسی و آموزش تاریخ 7و 8 اردیبهشت ماه در شهرستان کلات برگزار می‌شود.
جغرافیای تاریخی نقش طبیعت در شکل گیری هویت تاریخی، بررسی فرصتهای گردشگری و بهره وری اقتصادی،بهره وری نقش و جایگاه فرهنگ در نشاط اجتماعی،سرمایه های اجتماعی و داشته های معنوی و نقش مذهب در توسعه اجتماعی و تاریخی منطقه،نقش خاندان افشاریه در فراز و فرود تحولات تاریخی ایران، محورهای این همایش هستند.
در حوزه آموزش نیز بررسی کتاب تاریخ پایه دهم علوم انسانی، ساختار و محتوای پیشنهادی برای کتاب های نو نگاشت تاریخ بر اساس روش های نوین تاریخ نگاری از دیگر محورهای این همایش در بخش آموزش است.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش 20 اسفندماه 95می باشد دبیران، کارشناسان و سرگروه ها و اساتید تاریخ خراسان رضوی می توانندآثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در اداره آموزش و پرورش شهرستان کلات کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی ارسال کنند.
انتهای پیام//ی.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"کلات سرزمین تاریخ و طبیعت"»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..