تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت بهترین پاداش ایثارگران/کار آتش نشان ایثار از جان است

ساعت: 14:13 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014763

شهروند ایجرودی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت با خون ما ایرانیان عجین شده و کار آتش نشانان ایثار از جان است،گفت: از اینکه جوانان پاک و شجاع کشورمان در این حادثه از دست دادیم متاسریم و از خداوند متعال برای خانواده های آن ها طلب صبر می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به هیچ چیز نمی اندیشی، جز نگاه های ملتمسی که فریاد می زنند و جز تو هیچ کس را یارای کمک نیست، وقتی شعله در شعله می پیچد، به هیچ چیز نمی اندیشی؛ مگر آن سوی آتش.

حادثه پلاسکو درست است که جان برخی از هم وطنان ما را گرفت اما نمایی از شکوه ایثار و شهادت را برجای گذاشت تا به همه ثابت کند که فرهنگ ایثارو شهادت زنده است

و من امروز تصمیم گرفتم گوشه ای از ابراز همدردی مردم ایجرود با خانواده های شهدای  آتش نشان در حادثه پلاسکو را به تصویر بکشم.

شهروند ایجرودی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت با خون ما ایرانیان عجین شده است،گفت: از اینکه جوانان پاک و شجاع کشورمان در این حادثه از دست دادیم متاسریم و از خداوند متعال برای خانواده های آن ها طلب صبر می کنیم.

حبیب اله نظری «شهروند ایجرود» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه اجر و پاداش خدمت به مردم را خداوند متعال می دهد، اظهار داشت: کسی که بخاطر خدا برای خلق او قدم بردار اجرو ثوابش را دریافت می کند.

وی با اشاره به اینکه بهترین جمله ی که می توانم در خصوص ایثار و از خود گذشتگی آتش نشانان در حادثه پلاسکو بگویم تقدیرو تشکر از این عزیزان است، افزود: برای خانواده های این عزیزان از خداوند متعال صبر را خواستارم.

زهرا سهرابی یکی دیگر از شهروندان ایجرودی با تاکید بر اینکه این حادثه تلخ، قلب تمام مردم ایران را به درد آورد، تصریح کرد: در این حادثه جوانان پاک و غیور ما نشان دادند فرهنگ از خودگذشتگی در هر شرایطی زنده است.

جلال قاسمی که خود بعنوان آتش نشان در شهر زرین آباد ایجرود مشغول به خدمت است در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی آتش نشانان در حادثه پلاسکو ستودنی است، اذعان کرد: عشق و ایثار در حفظ و حراست از جان و مال هم وطنان قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه شهادت آتش نشانان را از صمیم قلب از طرف اهالی شهرستان ایجرود و آتش نشانان ایجرودی به خانواده های آنان تسلیت می گوید، ادامه داد: مردم شریف و غیور ایران اسلامی در همه عرصه ها از خود گذشتگی و ایثار را بارها و بارها به کلیه جهانیان ثابت کردندو حادثه پلاسکو نیز این ایثار و از خود گذشتگی آتش نشانان و مردم ایران را نیز که ایرانیان هیچ وقت و در هیچ شرایطی هم نوع خود را تنها نمی گذارد.

رمضانعلی بهرامی با اشاره به اینکه فرزندان آتش نشان متعلق به همه ملت ایران هستند و شهادت بهترین پاداش خادمین ملت است، یادآور شد: این حادثه تلخ را به همه هم وطنان بخصوص خانواده های این عزیزان تسلیت می گویم.

اسماعیل بهرامی یکی دیگر از شهروندان ایجرودی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثارو شهادت درسی بود که آتش نشانان دوباره آن را زمزمه و مرور کردند، ادامه داد: هیچ چیز به اندازه خدمت به خلق خدا و گره گشایی از مشکلات آنان ارزشمند نیست.

امیر قاسمی نیز با بیان اینکه جوانان کشور ما از زمان جنگ و از بزرگان دینی خود ایثارو شجاعت را آموخته اند، تاکید کرد: جوانان ما تمام تلاش خود را برای نجان جان هم نوعان خود بکار بستند و من به نوبه ی خود به خانواده های آنان تسلیت می گویم.

بتول سهرابی با عنوان اینکه  آتش نشانان به شهادت رسیده همانند فرزندان ما هستند و از خداوند متعال برای خانواده های این جوانان صبر را خواستارم، خاطر نشان کرد: همه ما در این درد سهیم و شریک هستیم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان مومن و پاک ما در هر شرایطی با از خود گذشتگی به همه ما درس بزرگی می آموزند، گفت: بهترین جمله و یا تشکری که می توانم بگویم این است که دست شیر زنانی را به گرامی می فشارم که چنین جوانانی تربیت کرده اند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت بهترین پاداش ایثارگران/کار آتش نشان ایثار از جان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..