تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 200 راهنمای گردشگری جهان در استان زنجان/راهنمایان گردشگری زبان گویای آثار و جاذبه‌ های گردشگری هستند

ساعت: 14:13 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014757

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: 200 راهنمای گردشگری از 45 کشور جهان در زنجان حضور می یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یحیی رحمتی امروز در گفت‎ و گو با  موج رسا, اظهار داشت: هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری با حضور گردشگران کشورهای مختلف در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور 350 نفر از راهنمایان گردشگری جهان در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری ایران، ادامه داد: در مجموع 200 نفر از راهنمایان گردشگری در مرحله پیش تور این کنوانسیون جهانی از جاذبه های تاریخی و باستانی استان‌ های قزوین، زنجان و همدان بازدید می‌ کنند.

این مسئول با بیان اینکه این 200 راهنما از 45 کشور مختلف جهان در کشور حضور دارند، ادامه داد: راهنمایان گردشگری از قزوین وارد شهر سلطانیه شده و از گنبد تاریخی این شهر بازدید می‌ کنند.

وی از رزرو هتل های زنجان برای اقامت راهنمایان گردشگری خبر داد و افزود:در حال حاضر استان زنجان آمادگی کاملی برای حضور راهنمایان گردشگری جهان دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به وجود جاذبه های تاریخی متعدد در استان زنجان، بیان داشت:زنجان میزبان خوبی می تواند برای گردشگران باشد.

رحمتی بیان داشت: بازدید از موزه مردان نمکی از دیگر برنامه های استان برای این راهنمایان تور است که ششم بهمن ماه سال جاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه راهنمایان گردشگری جهان به «باغ عروس»برای صرف شام دعوت شده اند، گفت: برگزاری نمایش‌ های آیینی و سنتی، موسیقی سنتی و معرفی محصولات صنایع دستی استان زنجان از برنامه های استان برای این راهنمایان گردشگری است.

این مسئول با اشاره به بازدید این گروه از موزه ‌های مردم‌شناسی رختشویخانه و موزه باستانشناسی مردان نمکی، خاطرنشان کرد: حضور راهنمایان گردشگری در استان زنجان نشان می دهد این استان از مبدا گردشگری به مقصد تبدیل شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه راهنمایان گردشگری زبان گویای آثار و جاذبه‌ های گردشگری هستند،گفت: میهمانان روز پنج‌ شنبه زنجان را به مقصد همدان ترک می‌ کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 200 راهنمای گردشگری جهان در استان زنجان/راهنمایان گردشگری زبان گویای آثار و جاذبه‌ های گردشگری هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..