تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش وزنه برداران پیرانشهری در مسابقات استانی

ساعت: 14:22 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014795

مسابقات استانی وزنه برداری به حضور چندین تن از قهرمانان‌ جهان و رقابت سنگین روز جمعه در ارومیه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی قرنی رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام گفت:  مسابقات استانی وزنه برداری به حضور چندین تن از قهرمانان‌ جهان و رقابت سنگین روز جمعه در ارومیه برگزار شد.

وی اظهار کرد: در بین تمامی شرکنندگان وزنه بردارن پیرانشهر زیر نظر اینجانب و با سرپرستی ادریس ابراهیمیان و مربی سهرابی بعد از چندین سال عدم فعالیت این رشته توانستیم برای اولین بار وارد این رقابت ها شوند و با رقابت با قهرمان‌ جهان احمد نژاد، میری و چند تیم دیگر در سکوی چهارم تیمی در سطح استان بدرخشند و قدمی پیشرونده در تاریخ وزنه برداری پیرانشهر برداشته شد.
قرنی تصریح کرد با رایزنی ها با رئیس هیئت استان توانستیم لیگ بعدی استانی  را به میزبانی شهرستان پیرانشهر در ماه آتی در این شهر برگزار نماییم
اسامی ورزشکاران پیرانشهری  در این مسابقات عرفان بهرام نژاد،سهراب رخشا،محمد رحمانزاده،مصطفی کانی راد،فرهاد بوداقی،امیر کریمی،ابراهیم کریمیان بود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش وزنه برداران پیرانشهری در مسابقات استانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..