تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




220 آرایشگاه زنانه فاقد پروانه کسب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در پی بازدید های صورت گرفته مشخص شده که 220 آرایشگاه زنانه فاقد پروانه کسب است.

220 آرایشگاه زنانه فاقد پروانه کسبنجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: یکی از طرح های در حال اجرا تعزیرات برخورد با تخلفات آرایشگاه های زنانه است.

وی افزود: در این طرح هر هفته 10 تا 15 آرایشگاه در قالب گشت مورد بازرسی قرار می گیرد و تا کنون بیش از 100 واحد بازرسی شده است و 21 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ، گفت:  هدف از طرح برخورد با عرضه لوازم آرایشی تقلبی و قاچاق و  تاریخ مصرف گذشته است و با تخلفات صنفی همچون گرانفروشی ، عدم در ج قیمت ، عدم ارائه فاکتور برخورد می شود.

وی در پایان افزود: در سطح استان 580 آرایشگاه زنانه فعالیت دارد که از این تعداد 220 آرایشگاه زنانه فاقد پروانه کسب است.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «220 آرایشگاه زنانه فاقد پروانه کسب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..