تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهر محکومیت 113 میلیاردی بر پرونده های تخلفاتی

نجف زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از رشد پرونده‌های قاچاق در این استان خبر داد.

نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری 5 هزار و 728 پرونده در بخش کالا و خدمات رسیدگی شد و نهایتا جریمه 20 میلیارد و 372 میلیون و 494 هزار و 345 ریال برای متخفان در نظر گرفته شد.

وی افزود: در بخش قاچاق با اقدامات و طرح هایی همچون تشدید برخورد با قاچاقچیان پرونده های ارجاع شده به تعزیرات افزایش یافت  و در 9 ماهه امسال 732 فقره پرونده رسیدگی و جریمه 91 میلیارد و 963 میلیون و 951 هزار و 385 ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ، گفت:  در بخش بهداشت دارو و درمان هزار و 638 فقره پرونده رسیدگی و متخلفان 2 میلیارد و 295 میلیون و 682 هزار و 800 ریال محکوم شدند. 

وی در پایان افزود: در مقایسه با سال گذشته پرونده ها در حوزه قاچاق 73 درصد رشد، کالا و خدمات 44 درصد و بهداشت دارو و درمان 68 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهر محکومیت 113 میلیاردی بر پرونده های تخلفاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..