تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح ماموریت های اورژانس بابل در دی ماه سال جاری

در دی ماه امسال یک هزار و 452 ماموریت ، به وسیله مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی بابل انجام شد .

تشریح ماموریت های اورژانس بابل در دی ماه سال جاریمهدی غلام نیا روشن مدیر روابط عمومی اورژانس بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، با اعلام این خبر اظهار داشت : اورژانس 115 بابل در اجرای وظایف بهداشتی و درمانی خود به غیر از حضور در ماموریت های استقرار و پوشش پزشکی در مسابقات ورزشی ، همایش ها، جشنواره ها و اردوهای آموزشی و تفریحی و مراسم های مذهبی در دی ماه امسال ، یک هزار و 452 ماموریت انجام داده است .

وی افزود : 739 ماموریت انجام شده ، شهری و 687 ماموریت جاده ای و 26 ماموریت هم بین مراکز بوده است.

روشن گفت : در دی  ماه جاری ،  372 ماموریت تصادفی بوده که 163 ماموریت تصادفی شهری و 209 ماموریت تصادفی جاده ای بوده است که در این خصوص 682  مصدوم به بیمارستان  منتقل شد.

این مقام مسئول بیان داشت :در این ماه بیشترین ماموریت های اورژانس 115 بابل بعد از ماموریت های تصادفی ، ماموریت های قلبی با 78 مورد و تنفسی با 46 مورد و مسمومیت ها 39 مورد و سایر ماموریت ها گزارش شده است .

روشن تصریح کرد :در این ماه  6 هزار و 735 بار تلفن های مرکز فرماندهی اورژانس 115  به صدا در آمد .

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح ماموریت های اورژانس بابل در دی ماه سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..