تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رقص پرواز» روی آنتن شبکه افق

سریال تلویزیونی «رقص پرواز» از دوشنبه 4 بهمن، هر شب شنبه تا چهارشنبه از شبکه افق پخش می‌شود.

«رقص پرواز» روی آنتن شبکه افقبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ آخرین قسمت سریال «ارمغان تاریکی» یکشنبه شب روی آنتن شبکه افق رفت و بر این اساس، پخش سریال «رقص پرواز» از دوشنبه شب آغاز می شود.

این مجموعه تلویزیونی داستان زندگی پزشکی حاذق به نام دکتر یاوری را روایت می‌کند که پزشک متخصص و جراح است؛ او در زمان جنگ تحمیلی از آمریکا به ایران بازگشته و برای انجام یک عمل جراحی مجبور می‌شود به اهواز سفر کند. 

همزمان با این اتفاق، ملیحه که دانشجوی پزشکی است؛ برای یافتن نامزد خود دکتر مولایی ناخواسته با دکتر یاوری همراه می‌شود؛ ورود این دو به اهواز مصادف با بمباران شهر توسط دشمن است و ... .

مهدی هاشمی، لاله اسکندری، شهاب حسینی، امیرحسین صدیق، سیروس گرجستانی، بیوک میرزایی، فخرالدین صدیق شریف، اصغر نقی زاده، آفرین عبیسی، ناصر ایزدفر و محمود مقامی از جمله بازیگران این سریال به شمار می روند.
 
نخستین قسمت مجموعه «رقص پرواز» به کارگردانی احمد مرادپور، تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و نویسندگی علیرضا طالب زاده، دوشنبه 4 بهمن ساعت 23:00 روی آنتن شبکه افق می رود.

این سریال شنبه تا چهارشنبه از این شبکه پخش می شود و تکرار آن هم ساعت های 9:30 و 14:30 روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رقص پرواز» روی آنتن شبکه افق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..