تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : اقدام به بارداری، امیدی هست؟

سوال:

سلام. من ۲۷سالمه بعد از دو دوره یا سه دوره لترزول و متفورمین به مدت ۴ماه این ماه بعد از تاخیر ۴روز پریود بتا دادم و۸۰ بود کمردرد شدید و ترشح همراه با خون کمرنگ من ۲روز بعد بتا دادم ۲۸ بود و من ۲روز بعد خونریزی کردم به مدت ۴روز حجم خون با نسبت زیاد بود ولی نه لختهای خیلی بزرگ الان حدود۱۰روز از خونریزی گذشته من کی سونو گرافی بدم و من سمت چپم انگار نبض داره و نزدیکم دردناکه و اینکه من کی اقدام کنم آیا بازم من سقط میکنم؟ خاهشا سریع و کامل به سوالاتم جواب بدید. 

جواب:

دوست عزیز. متاسفانه شما سقط کرده اید. باتوجه به میزان کم بتا ممکن است حاملگی خارج از رحم بوده و یا مشکل کروموزومی داشته است که خودبخود سقط شده. معمولا بعد از چندبار سقط پیاپی آزمابشات تکمیلی انجام میشود تا علت سقط مشخص شود. اگر مشکل خاصی ندارید سونوگرافی لازم نیست و از ماه بعد میتوانید اقدام کنید. یکی از عروق بزرگ بدن از این قسمت عبور میکند که دارای نبض قوی است. برای نزدیکی دردناک ممکن است بعلت سقط دچار عفونت شده باشید بهتر است معاینه شوید و پاپ اسمیر انجام دهید و درمان شوید. 

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : اقدامات وزارت بهداشت درباره آنفلوآنزای مرغی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : اقدام به بارداری، امیدی هست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..