تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی ثباتی در مدیریت موجب اُفت ورزش قزوین می شود

داود محمدی روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ورزش قزوین همواره از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بوده و در رشته های مختلف از جمله ورزش های رزمی، کاراته، تکواندو و رشته های توپی از استان های برتر کشور است.
وی با انتقاد از نبودن ثبات در مدیریت ورزش استان، ادامه داد: هر قدر ثبات بیشتری بر اداره کل و هیات ها حاکم باشد به نتایج بهتری دست می یابیم و برای این منظور باید به سوی تصمیم های کارشناسی و برنامه ریزی شده حرکت کرد تا ناچار به تصمیم های خلق الساعه در فرصت های کوتاه نباشیم.
وی اضافه کرد: تاکید می کنم مسئولان ورزش به طور جدی باید به مقوله کارشناسی، بهره گیری بهینه از ظرفیت های موجود و تلاش برای ارتقا فضاهای ورزشی، به خصوص در بخش بانوان توجه کنند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در ادامه، پیشکسوتان را سرمایه های ارزشمند هر جامعه دانست و گفت: تجربه در کنار علم 2 بال صعود رشته های مختلف ورزشی است و استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان در رشته های مختلف به موفقیت بیشتر ورزشکاران و اعتلای ورزش استان منجر خواهد شد.
محمدی ادامه داد: باید از پیشکسوتان ورزشی که سرمایه های گران سنگ استان بوده و در عرصه قهرمانی و اخلاقی نیز الگوی جامعه محسوب می شوند، صیانت کرده و از نظر و دیدگاه های آنها در پیشبرد ورزش استان استفاده گردد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استمرار قهرمانی از اصل قهرمانی دشوارتر است، یادآور شد: یکی از راه های استمرار قهرمانی در رشته های مختلف، ایجاد انگیزه در بین قهرمانان است.
به گفته وی، متاسفانه اکنون موضوع استفاده حقوق و اعاشه روزانه زندگی به دغدغه ای جدی برای قهرمانان تبدیل شده و خود ورزش در رده دوم اولویت آنها قرار دارد که باید با همت مسئولان برای رفع این دغدغه ها تلاش کرد.
محمدی ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در این خصوص، افزود: این تلاش ها در حد و شان قهرمانان ما نیست و در این زمینه رایزنی هایی برای برگزاری جلسات تجلیل از قهرمانان با استاندار، شهردار و شورای اسلامی شهر قزوین انجام داده و امیدوارم برای تجلیل و رفع دغدغه های قهرمانان که نام استان و کشور را پرآوازه می کنند، اقدام مناسبی صورت پذیرد.
وی در خصوص حمایت از تیم لیگ برتری فوتسال طرح و توسعه الوند که اکنون به دلیل مشکلات مالی وضعیت مطلوبی ندارد، یادآور شد: با توجه به اینکه یک رکن حضور در عرصه رقابت های ورزشی، تامین منابع مالی است بنده به استاندار قزوین تاکید کرده ام که این تیم را مورد عنایت ویژه خود قرار دهند.
محمدی با بیان اینکه تیم طرح و توسعه الوند از تیم های خوب استان بوده و به تازگی نیز دیداری برای حل مشکلات آنها با دست اندرکاران این تیم داشته ام، افزود: به خوبی می دانم که این تیم با چنگ و دندان خود را در رقابت های لیگ برتر فوتسال حفظ کرده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم با بهره گیری از سازوکارهای حمایتی شرکت ها و واحدهای تولیدی و با همت استانداری این تیم با رفع مشکلاتش، مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرد.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این در حالی است که برای رفع مشکلات هیات های ورزشی و قهرمانان استان تلاش هایی صورت گرفته که باید این گونه مسایل مورد توجه بیشتر همه مسئولان استانی باشد.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی ثباتی در مدیریت موجب اُفت ورزش قزوین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..