تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از 25 بازیکن به اردوی تیم امید والیبال بانوان

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال، دومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه در شهر «ناخون راتچاسیما» کشور تایلند برگزار می شود.
تیم والیبال زیر 23 سال بانوان ایران نیز در این رقابت ها حضور خواهد یافت و «سیما صدیقی» سرمربی این تیم 25 بازیکن را برای حضور در نخستین اردو دعوت کرد.
فهرست بازیکنان دعوت شده از 12 استان کشور به این شرح است:
زهرا قنواتی، فروغ سلحشور و سوگند سلیم کیابانی از استان اصفهان، حنانه کرمی از همدان، هدیه حاج شریفی از هرمزگان، مریم فتاحی مریم آبادی و الناز منوچهری از استان فارس، پرنیا خسروی از استان مرکزی، مریم موسوی، سها ابوالحسنی و مهسا باقری از استان تهران، سیده فاطمه حسینی حیدری، مونا باقری و حنانه زلیکانی از مازندران، مائده ملکی، اعظم رستگار نیا و سیده نفسیه موسوی از استان زنجان، سپیده ثانی و زهرا کامیابی از کرمان، مونا رمضانی عافله، هنگامه همرنگ و زهره ملک محمدی جهانی از استان گیلان، اسماء مولایی از استان البرز و کتایون سهرابی کلاه کبودی و مهسا سهرابی کلاه کبودی از استان کرمانشاه.
این اردو از پنجم تا یازدهم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان واقع در سالن شهید چمران مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود و « ندا مولاهویزه» به عنوان سرپرست تیم والیبال زیر 23 سال اردونشینان را همراهی می کند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام @ irnavarzesh همراه شوید
ورزشی**9029**1584
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از 25 بازیکن به اردوی تیم امید والیبال بانوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..