تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل شرکت توسعه از افتتاح چند طرح ورزشی در دهه فجر خبر داد

مصطفی مدبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت جانباختن شماری از آتش نشانان دلاور و مردم عادی در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو گفت: اتفاق بسیار ناخوشایندی بود و امیدواریم در آینده شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.
وی در باره مهم ترین اقدامات انجام شده توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در سال95 گفت: صندلی گذاری آزادی و بهره برداری ورزشگاه نقش جهان پس از ده ها سال بلاتکلیفی به سرانجام رسید و اکنون صندلی های ورزشگاه نقش جهان و نور افکن ها نصب شده و سرویس بهداشتی در ضلع غربی و شرقی پایان یافته است و در حال حاضر برای نصب چادرهای این ورزشگاه عملیات ایمن سازی در انجام است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: مقاوم سازی سازه های بالایی ورزشگاه نقش جهان جزو اولویت اساسی است زیرا چادرها در محل بادخیز قرار گرفته و در تلاش هستیم تا با جدیدترین فناوری و محاسبات دقیق عملیات نصب ایمن سازی چادرها به پایان برسد.
مدبر ادامه داد: 10هزار متر چادر موجود است و 10هزار متر دیگر هم وارد و در حال دوخت است و اسفند ماه نیز 10 هزار متر سوم وارد کشور خواهد شد.
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه نصب این چادرها تا سال آینده پایان می یابد، افزود:‌ امیدواریم بتوانیم بازی های ملی را در این ورزشگاه برگزار کنیم.
مدبر درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز گفت: چمن مجموعه ورزشی به سیستم گرمایش از کف با مجهزترین امکانات روز دنیا مجهز شده که حرارت آن بین 18 تا 22.5درجه است و این مساله باعث رشد خوب چمن ها شده و مشکلی برای انجام دیدارها در آن وجود ندارد.
وی گفت: تراکتور سازی تبریز درخواست واگذاری ورزشگاه یادگار امام به این باشگاه را داشت که این در این زمینه موافقت وزارت ورزش و جوانان لازم است.
مدیر عامل شرکت توسعه اظهار داشت: در این ورزشگاه علاوه بر تجهیز سیستم گرمایش از کف زمین چمن، 10 هزار صندلی هم به عنوان هدیه از سوی این شرکت به علاقمند به فوتبال این استان نصب کردیم.
مدبر اضافه کرد: ورزشگاه آماده برگزاری تمامی رقابت های لیگ برتری و تیم ملی فوتبال است.
مدبر درباره اقدامات این شرکت برای آکادمی فوتبال گفت: آکادمی در اختیار فدراسیون فوتبال است و به فدراسیون اعلام کردیم آماده حمایت از آنان هستیم. ضمن اینکه تیم ملی فوتبال هرکجا که بخواهد تمرینات خود را انجام دهد حتی اگر این مکان زمین شماره دو باشد که در اختیار سرخابی ها است، آن را در اختیار تیم ملی فوتبال قرار می دهیم و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.
وی در ادامه این نشست از افتتاح طرح های ورزشی در کشور همزنان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ورزشگاه 15هزار نفری بیرجند و بجنورد، سالن ورزشی بانوان بابلسر در دهه فجر افتتاح می شوند و تا پایان سال ورزشگاه های پنج هزار نفری قوچان، 15هزار نفری بوشهر، سالن های ورزشی دو ومیدانی بروجن، 500 نفری سیوند فارس، استخر هاشمی نژاد خراسان رضوی، سالن ورزشی قره قشلاق آذربایجان غربی و سالن دژکرد فارس و همچنین فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری پاکدشت، ورزشگاه سه هزارو 500 نفری بعثت فوتبال تهران، مرحله اول ورزشگاه فوتبال گرمسار، زمین چمن فوتبال دیهیم در نظام آباد تهران هم افتتاح می شود.
مدبر در خصوص بودجه سال 95گفت: 470 میلیارد تومان اعتبار به این شرکت تعلق گرفت که 53 درصد اوراق تخصیص داده شده که حدود 256 میلیارد تومان است و تقریبا بدهی های پیمانکاران را در این حوزه به صفر رساندیم اما این اوراق برای مطالبات پیمانکاران پرداخت شده و برای ادامه طرح ها با مشکل روبرو هستیم.
مدبر درباره تکمیل چهارمین ورزشگاه ملی ایران افزود: ورزشگاه 50 هزار نفری میان رود شیراز اکنون در حال مرحله کاشت چمن است که به این ترتیب چهارمین ورزشگاه ملی مجهز به سیستم گرمایش از کف می شود و ما امیدواریم که تا سه ماه نخست سال96 پایان یابد و مشکل اصلی این ورزشگاه در حال حاضر نصب کایت است.
مدیرعامل شرکت توسعه درباره مقاوم سازی ورزشگاه آزادی توضیح داد: عمر سازه این ورزشگاه به 50سال می رسد و سازه عظیم بتونی به این شکل قطعا نشست دارد.
وی گفت: آزادی برای مقاوم سازی نیاز هزینه کلانی دارد و طبیعی که در این مدل سازه ها نشست بطور عمودی داشته باشیم.
مدبر افزود: ‌از نظر کارشناسان شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی، ورزشگاه آزادی خطر ریزش ندارد اما نیاز به مقاوم سازی دارد که در نصب صندلی ها اول مقاوم سازی بتن را انجام دادیم.
وی ادامه داد: سال 93 موتورخانه سیستم گرمایش از کف این ورزشگاه را از زیر گرادن ها خارج کردیم تا مشکلی ایجاد نشود، پیشنهاد مقاوم سازی را نیز به وزارت ورزش و جوانان و دولت دادیم.
این مسئول ادامه داد: ‌در سال نخست قرار بود دولت 80 میلیارد تومان برای این طرح اختصاص دهد تا کار مقام سازی آزادی را شروع کنیم و در بازدیدی که وزیر ورزش از این ورزشگاه داشت، قرار شد به طور کار مقاوم سازی به صورت بخش بخش انجام شود یعنی در جاهای که ریزش آب دارد، تزریق بتون انجام دهیم که این اقدام صورت گرفت.
وی تصریح کرد: ‌خوشبختانه مشکل خاصی در ورزشگاه آزادی نداریم مگر مشکل رانش زمین ایجاد شود و یا زلزله رخ دهد.
مدیرعامل شرکت توسعه اظهار داشت: این شرکت تمامی نیروهای انسانی ورزشگاه آزادی را برای زمان های بحران آموزش داده و اقدامات لازم را برای شرایط بحران به ترتیب مشخص کردیم. سیستم ایمنی و امنیتی مشکلی ندارد در بخش ایمنی از گذشته پیش بینی شده و به روز هم شده است.
وی گفت: یکهزار و 300 میلیارد بودجه پیشنهادی ما برای سال96 است، البته برای اتمام طرح ها طی سه سال آینده به سه هزار و 700 میلیارد اعتبار نیاز داریم. امسال رشد خوبی در بخش بودجه داشتیم که امیدواریم این رقم افزایش باید.
به گفته وی، برای وزارت ورزش در برنامه ششم احکام خوبی دیده شده است که مجلس اقدام خوبی در این زمینه انجام داد و این جهش خوبی برای ورزش است.
وی درباره راه اندازی دفتر نظارت بر طرح های عمرانی که از سوی وزارت ورزش مطرح شده است،‌گفت: این دستور وزیر ورزش است که در دو مدل پیش بینی شده که یکی مربوط به طرح های عمرانی استان ها و دیگری نیز متعلق به این شرکت است که این تجمیع اقدام خوبی برای تمام طرح های ورزشی وزارت ورزش و جوانان است.
مدیر عامل شرکت توسعه درباره بازسازی ورزشگاه شیرودی گفت: امیدواریم با تغییر کاربری نوسازی و بازسازی مجموعه انجام شود.
وی ادامه داد: در کاسه ورزشگاه و در ساختمان های اطراف آن کار بیشتری نسبت به ورزشگاه آزادی داریم زیرا بافت های آن فرسوده است و به دلیل ایمن نبودن مورد استفاده قرار نمی گیرد و تنها ضلع شرقی که مشرف به استخر قهرمانی است بازسازی شده و مابقی جاها دچار پوسیدگی است و احتمال ریزش نیز دارد.
ادامه دارد...
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام @ irnavarzesh همراه شوید.
ورزشی **9250 / 1828 - خبرنگار : گلی سفید زاده انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل شرکت توسعه از افتتاح چند طرح ورزشی در دهه فجر خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..