تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروازه بانی که به هیچ توپی نه نگفته است!

دروازه بان سابق بارسلونا که جایگزین "جو هارت" در تیم منچسترسیتی شده است، در چند بازی اخیر به هیچ توپی نه نگفته است.

دروازه بانی که به هیچ توپی نه نگفته است !به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛"کلادیو براوو" دروازه بان سابق بارسلونا که در تیم منچسترسیتی جایگزین "جو هارت" شده بود، در 2 بازی اخیر هیچ توپی را نگرفته و 6 گل دریافت کرده است. از 24 شوت اخیری که به سمت دروازه اش روانه شده است، 16 تای آنها وارد دروازه براوو شده است.

گفتنی است که براوو پس از اینکه گواردیولا به عنوان سرمربی جدید منچستر سیتی انتخاب و با جو هارت درگیر شد، به عنوان جانشین این دروازه بان انگلیسی به منچستر سیتی ملحق شد. جو هارت به علت فشارهایی که گواردیولا به وی وارد کرد، مجبور شد به تورینو برود و در این تیم بازی های بسیار خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروازه بانی که به هیچ توپی نه نگفته است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..