تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت صدور کارت 2 بازیکن استقلال از زبان رئیس کمیته نقل و انتقالات

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره آخرین وضعیت کارت بازی 2 بازیکن استقلال توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای گذشته با آندرانیک تیموریان و سرور جباروف به توافق رسیدند و این 2 بازیکن با آبی پوشان قرارداد رسمی امضا کردند اما همچنان قرارداد 2 بازیکن جدید استقلال در سازمان لیگ به ثبت نرسیده و کارت بازی جپاروف و تیموریان به دلیل بدهی باشگاه استقلال صادر نشده است.

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی ها اقدامی انجام داده یا خیر به خبرنگار ما گفت: تا این لحظه که جوابگوی شما هستم باشگاه استقلال بدهی خود را تسویه نکرده است و اصلا این باشگاه طی روزهای گذشته و حتی در هفته جاری یک بار هم برای این مساله مراجعه حضوری نداشته است.

وی افزود:با این تفاسیر کارت بازی بازیکنان جدید استقلال صادر نشده چرا که اصلا مسئولان استقلال مراجعه ای نداشته اند.

گفتنی است طبق قانون باشگاه‌ها در ابتدا باید بخشی از بدهی‌های خود را تسویه کرده و پس از گرفتن نامه از کمیته انضباطی در سازمان حضور پیدا کنند و پس از ثبت قرارداد بازیکنان جدید کارت بازی آنها را دریافت کنند. 

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت صدور کارت 2 بازیکن استقلال از زبان رئیس کمیته نقل و انتقالات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..