تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه تراکتورسازی بیانیه داد

کد خبر: ۴۶۷۰۴۴

۱۳۰۸  بازدید

باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتشار بیانیه‌ای نسبت به برگزاری بازی‌های این تیم زودتر از پرسپولیس واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: باشگاه تراکتورسازی نسبت به برگزاری بازی‌های این تیم زودتر از پرسپولیس در لیگ برتر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: رقابت‌های لیگ برتر در حالی پیگیری می‌شود که امسال 2 تیم تراکتورسازی و پرسپولیس تهران مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند و رقابت سختی بین این تیم‌ها حاکم است.

این رقابت در نیم‌فصل دوم بیش‌ از پیش شد و انتظار می‌رفت برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای انجام گیرد که این تیم‌ها بتوانند رقابتی سالم و پایاپای در زمین مسابقه داشته باشند.
با نگاهی به برنامه بازی‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در نیم‌فصل دوم می‌توانیم پی ببریم که تراکتورسازی در 7 دیدار خود یک روز قبل از پرسپولیس گام به میدان می‌گذارد (هفته‌های 16، 17، 18، 19، 21، 23 و 27) ولی پرسپولیس تنها در 3 دیدار یک روز قبل از رقیب اصلی خود به مصاف حریفانش می‌رود (هفته‌های 22، 24 و 26). هفته بیستم این تیم‌ها با یکدیگر دیدار دارند و در هفته بیست و پنجم نیز حدود یک ساعت زمان دیدار تیم‌ها اختلاف‌زمانی دارد که این یک ساعت هم ملاک نمی‌شود که دیدار پرسپولیس را زودتر از تراکتور در نظر گرفت.

البته در این میان غلامرضا بهروان اظهارات جالبی مطرح می‌کند. وی می‌گوید: تا پایان مسابقات 12 هفته باقی‌مانده که سه هفته پایانی هم‌زمان است. یک هفته هم دو تیم باهم بازی دارند که روی همین بازی‌ها چهار دیدار می‌شود. از هشت دیدار باقی‌مانده چهار بازی تراکتورسازی زودتر بازی می‌کند و چهار بازی پرسپولیس زودتر بازی می‌کند. درنتیجه عدالت در این موضوع رعایت شده و سازمان لیگ مشکلی در این رابطه ندارد.

این اظهار نظرات وقتی باعث تعجب می‌شود که به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ تازه یادشان آمده که باید رقابت این 2 تیم را عادلانه برگزار کنند و چرا این ملاک را از ابتدای نیم‌فصل دوم در نظر نمی‌گیرند؟!

اما هنوز هم فرصت باقی است تا اگر آن‌ها واقعاً به دنبال ایجاد عدالت هستند با تغییراتی مختصر در برنامه‌ریزی خود ثابت کنند که نسبت به تیم تراکتورسازی کم‌لطفی صورت نگرفته است.این تغییرات می‌تواند طبق خواسته امیر قلعه‌نویی و به‌صورت منصفانه صورت گیرد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری دیدار پیکان چنین می‌گوید کجای دنیا عدالت این‌گونه است که ما باید همیشه از رقیبمان زودتر بازی کنیم؟ اگر عدالت را اجرا کنند باید به تعداد بازی‌هایی که ما زودتر بازی کردیم حریف زودتر بازی کند و پس‌ازآن تعداد، بازی‌ها هم‌زمان برگزار شود.

پس مسئولان سازمان لیگ می‌توانند با تغییر رویه‌ای چند دیدار پیش روی تیم‌ها را به‌گونه‌ای سازمان‌دهی کنند که ابتدا پرسپولیسی‌ها بازی کنند و پس‌ از آن تراکتورسازی به میدان برود و 3 دیدار پایانی نیز هم‌زمان با تمامی دیدارهای لیگ برگزار شود. حال همه نگاه‌ها به مسئولان سازمان لیگ است و همگان در انتظار ایجاد عدالت بین 2 تیم مدعی کسب قهرمانی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه تراکتورسازی بیانیه داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..